Marketing is een vakgebied dat voortdurend in ontwikkeling is. Het maakt marketing daardoor een boeiend vak, maar tegelijkertijd kan het een uitdaging zijn om op alle fronten van dit vak bij te blijven. Zeker door de ontwikkeling van nieuwe technieken of veranderende wetgeving.

Je loopt dus regelmatig tegen een taak aan die je voor de eerste keer gaat uitvoeren.

 

Op dat moment sta je voor de keurs: zelf doen of uitbesteden?

 

Komt een bepaalde taak zelden voor, dan is uitbesteden absoluut de beste optie omdat je zelf onvoldoende ervaring hebt of zult opbouwen om de taak snel en juist af te ronden.De tijd die je erin stopt, kun je dan beter besteden aan het bedienen of werven van je klanten.

Ook als het een taak betreft die je niet plezierig of interessant vindt, is het een goede optie om het door een specialist op dat gebied te laten doen.

Loop je tegen een klus aan met een repititief karakter dan is het het overwegen waard om bij de eerste (paar) keer gecoacht te worden tot je de betreffende activiteit zelfstandig kunt uitvoeren.

 

Voor zowel de volledige uitbesteding als voor tijdelijke marketing coaching kun je bij YBMS terecht.

 

gallery/ybms - web - mktg coaching

Marketing

     Coaching

"Je hoeft niet out-of-the-box te denken, als je er nooit in bent gaan zitten"

- Yvon bus -

MAATWERK COACHINGS-ONDERWERPEN

gallery/ybms - web - spreek bubbel

Een greep uit onze AlGEMENE coachings-onderwerpen

 

Onderstaand een overzicht van de onderwerpen waarover coaching sessies - eventueel op zeer korte termijn - kunnen worden georganiseerd - op individuele basis of klassikaal, in het Nederlands of in het Engels.

Deze trainingen worden op locatie gegeven. Er is ruimte voor het stellen van (algemene) vragen. Om alle vraagstellers voldoende mogelijkheden te bieden om  hun vragen te stellen, kunnen er maximaal 10 personen aan een training deelnemen. De trainingen duren 1-1,5 uur (afhankelijk van de interactie en aantal gestelde vragen); prijzen op aanvraag.

 

Workshops worden op locatie gegeven. Om tot een goede interactie te komen zullen minimaal 4 en maximaal 8 personen aan de workshop kunnen deelnemen. De workshops duren 3 uur en kunnen tijdens werktijd dan wel in de avonduren gehouden worden. Prijzen op aanvraag.

 

Bestaat er behoefte aan een op jouw bedrijf toegesneden behandeling van een onderwerp of aan een algemene presentatie over een marketing-onderwerp dat niet op de lijst staat, neem dan contact met ons op via info@yvonbus.nl of telefonisch (06 5514 8815).

 

Een paar voorbeelden van onderwerpen die in ons coachings-aanbod als maatwerk voor jouw bedrijf kunnen worden uitgediept:

 

  • Schrijven presentaties
  • Schrijven van blogs
  • Schrijven van tweets
  • Schrijven persberichten
  • Creatie van een brochure
  • Beursdeelname
  • Opzetten Curstomer Relationship Managment (CRM)
  • Lead management proces

 

Voor jouw specifieke wensen raden we je aan gebruik te maken van ons contactformulier of rechtstreeks mailen (mail@yvonbus.nl) of bellen (0655148815). Dan maken we snel een afspraak om jouw behoefte en onze mogelijkheden te matchen.

 

Onderstaande trainingen zijn slechts een deel van het totale aanbod trainingen en workshop. Volg de lnk naar het totale aanbod

CODE

TITEL

INHOUD

YBMS001

Workshop: Marketing als Maatwerk

Hoe zet je marketing middelen in voor het bereiken van je doelgroep

YBMS002

Workshop: Marketing-plan Opbouw

Toelichting op onderdelen van een marketingplan van doelgroep, inspelen op de klant, USP en oproep tot actie tot meten van resultaten

YBMS003

Workshop: Merkonder-steuning met Marketing

Welk merk zet je in de markt en hoe versterk je je merk m.b.v. marketing

YBMS004

Workshop: Bepalen van je USP

Bepalen van je Unique Selling Proposition

YBMS005

Workshop: Copywriting

Teksten schrijven: opbouw en stijl

YBMS006

Workshop: Inhoud samenstellen

Op zoek naar foto's, illustraties, teksten en emoties

YBMS007

Workshop: Tekst Optimalisatie

Als je weet waar je op moet letten, krijg je meer reacties op je uitingen

YBMS008

Workshop: Klanten-referenties

Waar moet een klantenreferentie aan voldoen, hoe krijg je ze en hoe zet je ze in

YBMS009

Workshop: Public Relations

Persberichten schrijven en perslijst samenstellen

YBMS010

Workshop: End-to-End Lead Management

Opstellen process flow van het creëren van interesse tot afsluiting van het contact (gewonnen/verloren)

YBMS011

Workshops: Website & Resultaten

Wat kun je meten, wat wil je meten en wat ga je meten

YBMS012

Workshop: Marketing Scorecard

Ontwerpen scorecard voor het inzichtelijk maken van marketing resultaten

workshops

CODE

TITEL

INHOUD

YBMS401

Marketing Coaching: Marketing voor Beginners

Het hoe en wat van Marketing

YBMS402

Marketing Coaching: Blikgeleiding

Blikgeleiding inzetten op je website

YBMS403

Marketing Coaching: Kleurgebruik

Welke emoties roepen de verschillende kleuren op

YBMS404

Marketing Coaching: eMail Marketing Campagne

Structureren van een eMail Marketing Campagne

YBMS405

Marketing Coaching: Digitale Veiligheid

Het herkennen van 'Phishing' en andere digitale bedreigingen

YBMS406

Marketing Coaching: Integere Relaties Bouwen

Het bouwen aan relaties op een integere manier

YBMS407

Marketing Coaching: Zakelijke Groei

Hoe zorg je met marketing voor groei

TRAININGEN